پشتیبانی وخدمات
نمایندگی مجازبوتان
تعمیرات تخصصیی کلیه لوازم گازسوز

درباره خدمات

 

بوتان از اولین سالهای تاسیس با تکیه بر اصل مشتری‌محوری و در راستای فراهم نمودن رفاه بیشتر خانواده‌ها جهت پاسخگویی به یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان خود، شبکه خدمات مشتریان را راه‌اندازی نمود.

این شرکت از سال 1338 با راه‌اندازی اولین مرکز خدمات مشتریان، اقدام به ارائه خدمات به مصرف‌کنندگان نمود. در آن زمان مرکز خدمات مشتریان بوتان تنها مرکز مجهز به سیستم بی‌سیم در کشور بود و این امکان را فراهم می‌نمود تا در حداقل زمان ممکن به درخواستهای مشتریان رسیدگی شود.

از سال 1367 در پی تولید نسل سوم محصولات گازسوز توسط بوتان، توسعه کمی و کیفی شبکه خدمات‌رسانی نیز در برنامه کار شرکت قرار گرفت و این حرکت در سالهای بعد با تاسیس مراکز خدمات مشتریان در سراسر کشور و مجهز نمودن آن مراکز با صدها سرویسکار مجاز برای خدمت به مشتریان توسعه بیشتری یافت.

 

 

گستردگی خدمات مشتریان بوتان

در حال حاضر شبکه خدمات مشتریان بوتان با 1800 سرویسکار مجاز در 650 شهر کشور، حائز مقام بزرگترین و گسترده‌ترین شبکه خدمات‌رسانی به مشتریان در سراسر ایران می‌باشد. این شبکه وسیع با تعدادی بالغ بر 6000 سرویسکار و کمک سرویسکار مجاز، جای‌جای نقاط ایران را پوشش داده و مشتریان بوتان این آسودگی خاطر را دارند که در هر نقطه‌ای از ایران که باشند امکان خدمات‌رسانی به آنها توسط سرویسکار مجاز وجود دارد.

 

 

کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان بوتان


سرمایه‌گذاریهای کلان و توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گسترده طی سالهای متوالی سبب شده تا امکان ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان توسط این شبکه فراهم گردد. سرویسکاران مجاز به طور مستمر تحت آموزشهای علمی، کاربردی و فنی قرار گرفته و کیفیت عملکرد آنها در راستای خدمت به مشتریان تحت نظارت و کنترل سیستم مرکزی خدمات مشتریان بوتان می‌باشد که مجموع این عوامل به خدمات‌رسانی باکیفیت و تامین رفاه خانواده‌ها منجر می‌شود. کیفیت در خدمات‌رسانی ابعاد گوناگونی دارد که برخی عبارتند از: ارائه اطلاعات صحیح به مشتری، سرعت در مراجعه، خوش‌قولی، تبحر در انجام خدمت، رعایت اصول اخلاقی و رفتاری، رعایت تعرفه‌های مصوب شرکت در اخذ هزینه از مشتریان و ... که بوتان همواره سعی در انجام این وظایف داشته است.

تلاش بوتان همواره بر ارائه خدمات مطلوب با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان بوده و از همین رو در مقایسه با سایر شرکتهای مشابه، از این حیث فاصله‌ای بسیار زیاد داشته و برتری چشمگیری دارد؛ با این حال هنوز با آرمانهای خود فاصله داشته و در پی افزایش بیش از پیش کیفیت خدمات‌رسانی به خانواده‌ها می‌باشد.

 

 

توزیع قطعات یدکی استاندارد در سراسر کشور


بخش مهمی از زنجیره ملزومات اصلی جهت تامین رفاه مشتریان، آسودگی خیال آنها از در دسترس بودن قطعات یدکی استاندارد محصول در سالهای پس از خرید و امکان تهیه آسان آن قطعات از شرکت فروشنده می‌باشد. پیچیدگی و فن‌آوری بالای محصولات مدرن امروز نیز، اهمیت این موضوع را بیش از پیش نموده است.

سیستم تامین و توزیع قطعات یدکی استاندارد بوتان به گونه‌ای طراحی شده تا امکان تهیه قطعات استاندارد در اسرع وقت و بدون معطلی در تمام کشور و حتی در دور‌ترین نقاط ایران نیز وجود داشته باشد و باعث کمترین تاخیری در خدمت‌رسانی نشود.

 

 

انواع خدمات قابل ارائه به مشتریان


  • مشاوره تلفنی جهت خرید و انتخاب مدل مناسب
  • کارشناسی حضوری رایگان جهت طراحی یا اصلاح نقشه تاسیسات
  • کارشناسی حضوری رایگان جهت خرید و انتخاب مدل مناسب
  • نصب و راه‌اندازی ایمن و رایگان[1] دستگاه
  • آموزش بکارگیری و استفاده صحیح از دستگاه
  • ارائه خدمات گارانتی محصولات
  • ارائه خدمات تعمیرات و نگهداشت
  • رسیدگی جدی به نظرات و انتقادات مشتریان

 


[1] نصب رایگان شامل رادیاتورهای آلومینیومی نمی‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 17 دی 1391برچسب:بوتان, :: 17:46 :: نويسنده : حمیدطاهری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نمایندگی مجازبوتان و آدرس butane.gorop.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: